Sorry

Förlåt för uppdateringen idag.. Har bara inte hunnit.
Började med skola med 3 lektioner, engelska, hemkunskap. Där gjorde jag och Anton en asgod pizza ;) lyckad! Och till sist idrott där jag va i gymmet istället för att köra hinderbana. Tack vare min hosta så kunde jag inte vara med så länge på hinderbanan och gick därför in i gymmet och va där hela lektionen! (Y) gött va de!

Hem efter de och då väntades plugg och när mamma kom hem, mat! Åkte iväg till stallet runt 20 över 5 för att mocka hos Ninja åt Carro för hon skulle iväg. Elin fixar, haha nej men de är klart jag hjälper henne med de, lätt som en plätt :) Ninja stog snällt och åt sin mat medans jag mockade, och fick sedan sin betfor! Jag gick och kolla vilken häst jag skulle ha och de blev Walter idag igen. Som gick riktigt bra idag! Gjorde mycket skänkelvikningar och fortsatte på de här med att bli passiv och mjuka ett steg. Även att låta hästen välja när man saktar av, och sedan välja t.ex tempo åt den.
Som sagt så gick han riktigt bra idag, riktigt go häst att rida :)

Åkte hem och duschade och packade väskan inför helgen som består av konfaläger! Åker Imorn eftermiddag vid 4 och kommer hem igen på söndag! Kommer nog bli kul! Men som sagt hade jag gärna hängt med på tävling på lördag och kollat dressyr KM på söndag men aja de kommer mer tävlingar ;)
Men först Imorn väntas skola, så nu måste jag sova!
Puss och godnatt!

/E

 

Hemkunskapen, sött förkläde eller hur? ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<