Sjukdom, ridningen & skolan..

Åhh!! Jag har ju varit lite halv kass ett bra tag nu och idag fick jag stanna hemma från skolan.. Halsont och huvudverk precis som igår men ville inte hoppa över ridningen!! Men idag fick de inte bli någon skola eller något stall för min del :(
Jag måste dock bli lite bättre på en dag, för Imorn har jag Ninja och kusinerna och deras familj kommer på middag! Så de här dåliga får gärna åka ut ur min kropp nuuu!
För den där meningen "jag kan inte ha Ninja" vill jag inte säga! Så nu ska jag bannemig bli bättre!! Allt för de man älskar att göra, eller hur? ;)

Förövrigt ska jag strax gå till skolan för att hämta ett par böcker då jag har matteprov nästa vecka... Så aa har precis ätit lite yoghurt efter att ha vaknat vid 11.
Men vi hörs under dagen! Puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<