Lugn fredag

Kollar på X-factor nu. Åkte hem från stallet vid 8 efter att ha mockat hos Ninja och varit ute och gått med henne en stund. Kollat på när my friends red och lite så :) Åh vintern är här typ, nu saknas bara snön! Minus grader och is och allt är redan här. Men får la inte förvänta sig för mycket, vi bor ju ändå i Sverige lixom ;) Eller rättare sagt Torslanda eftersom många redan har fått snö i Sverige, men inte vi här ut...

Men aja, somsagt så åkte jag hem vid 8 och åt, tacos. Mums! Och sen har jag bara tagit de ännu mer lugnt och kollat tv :)
Imorn blir de pepparkaks bak, kanske lite tidigt, jag vet inte. Men aja blir med kusinerna :) mysigt mysigt hehe ;) men aja verkligen inget bra inlägg precis.. Helt onödigt typ haha.
Får hoppas jag har mer att skriva Imorn! Kramis på er.

/E

De nya gymkhana laget, Scandinavium 2013 vettu ;) hahaha







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<