Home sweet home

Gött att vara hemma igen efter denna helgen. Kom hem förut runt 2 och de blev soffläge direkt, hade egentligen velat åka bort till Alleby för att kolla på Dressyr KM:et men jag trodde ju att jag skulle plugga.. Vilket de inte blev så mycket av då min huvudverk tog över :( Så jag efterrätten idag blev huvudverkstabletter.

Aja jag har haft en helt okej helg faktiskt, missat stallet och de här hemma när allt hände lixom :( Men de kommer fler gånger.
Skola Imorn och jag är verkligen inte taggad. Huvudverk och hosta och lite förkyld är inget man orkar med i skolan alltså. Jag orkar inte bli sjuk men samtidigt skulle de vara rätt skönt att vara hemma och vila. Aja i veckan har jag en del i skolan men ska försöka få till lite önskeinlägg! :)

Vi hörs Imorn, puss och godnatt!
/E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<