Heeeey såhär på kvällskvisten

Svin trött är jag, i huvudet.. Kan typ inte tänka klart känns de som, lite smått jobbigt sådär :/ Jobbig hosta har jag också eller den börjar gå över lite. Men de blev inte bättre av att jag sprang allt va jag hade idag på gympan. Blev helt yr.. Halsontet har gått över men hostan sitter kvar :(

Har iaf kommit i säng nu och klockan är ställd för tidig uppgång till skolan Imorn. 3 lektioner, jag tror jag ska stå ut ;) Hem och plugga och sen iväg till stallet för att rida :) får se vad de blir Imorn!
Inget mer som hänt idag, alltså inget mer att skriva, trök! Mina dagar är ju så roliga... Men kommer snart upp lite mer önskeinlägg som står på kö ;)
Sov gott, puss

/E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<