First time

Tjena mittbena!
Dagen har varit god och bra! Började med skola som vanligt. Hade tre lektioner och på hemkunskapen bakade vi lussekatter, Mumma! Mina blev mums mums. Till sist var de idrott där min hosta typ tog över så fick vila lite ifrån de idag..
Drog hem och plugga och skrev klart all fakta på min SO power point, så nu är de bara analysen kvar ;)
Jag åt och stack iväg till stallet där de va första gången i min nya grupp och jag skulle hoppa Jolie.

Jag har aldrig suttit upp på den hästen innan. Men hon var rätt rolig att rida, positiv, framåt, rolig! Kan bli lite pigg på hinder men hoppar fint, och stannar sällan vad jag har hört!
Sett henne bli hoppade av en tjej i en grupp och av Carro, skillnad? JAA!!
Carro fixar de så himla bra, och ser så enkelt ut. Helt sjukt hur duktig den tjejen är alltså, inte klokt!
Men iaf, de gick ändå för att inte känna henne än eller ridit henne innan. Skötte sig bra. Bara att på första hindret varje gång vi skulle hoppa något nytt, laddade hon upp lite men på de andra hindrerna efter släppte hon lite och gick bättre! :)
Somsagt en fin och rolig häst, lilla Jolie :)
De va de ridpasset de, ett nytt nästa vecka :)

Mockade hos Ninja och borstade av hennes ben och åkte sen hem :)
Och nu ligger jag här i sängen och är trött som vanligt ;) men ville slänga in ett inlägg innan jag somnar, som jag dessutom fick skriva om nu för att blogg appen dampade... Men aja nu är de klart och jag ska sova.
Sov så gott, kramis
/E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<