Asså gud va jag är dålig..

Förlåt för den usla uppdateringen.. Jag glömmer av de och får saker att göra hela tiden :(
Iaf så ska jag verkligen försöka bättre mig nu!
 
Hade spanska prov idag och de känndes bra faktiskt, men ska inte säga för mycket innan jag fått tillbaka de och betyget ;) Kollade film på so och va inte med på idrotten tack vare min hosta.. Hade bara matte och svenska kvar sen och de gick bra :)
 
Stack hem och pluggade lite och åt mat innan jag åkte med Annie till Filippa, hennes medryttarponny! Jag hade inte så mycket att göra under ridpasset eftersom de var så mörkt ute, så de gick inte att fota. Så jag la upp hela hennes ridpass ;) Och de gick faktiskt bra, Annie lyssnade på vad jag sa och Filippa, den lilla söta och pigga ponnyn blev riktigt fin :)
Aja dom var iaf idag jättefina :) Hade fixat allt i stallet innan så efter ridningen stack vi hem igen.
Och nu sitter jag här och har ätit en macka och ska skicka bilderna till Annie. Inte så mycket mer gjort idag, bloggar mer imorn.
Puss
 
/E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<