Snabbt ändrade planer

När vi satte oss i bilen vid 11 ungefär så ville jag hällre åka till Frölunda Torg  än stan, orkade inte riktigt gå omkring där med massa folk runt en. Dock en del folk på Frölunda också med de är inte riktigt lika stort. Skulle kolla om vi hittade något till mig att ha på jul och nyår och kolla på ett linne min kusin önskar sig som fanns i stan. Men mamma skulle dit på tisdag eller fredag så hon kunde kolla på de då. Så ja, gick runt på Förlunda ett tag med hittade inget jag gillade i klädväg ;) Annars köpte vi ett par skor från 'Urban Project', fick de sista paret i 37 som tur var!! :) Och så hittade jag en parfym som jag önskar mig i julklapp från Juicy Couture :) 
 
Hittade en klänning på nätet för ett tag sedan som jag gillade, men självklart finns den inte där nu.. Så sitter och kikar lite på Nelly om de finns något fint där som man kan klicka hem. Ska göra lite spanska och senare ikäll ska jag på typ julgudtjänst i Gunilse istället för den vanliga. 
Men nu väntar spanska böckerna på mig.. hörs sen!
 
Puss / E
 
 




» Kate

Hej, var gärna med i min dagens blogg och chansen att vinna en länk + ett gästboksinlägg framför 100 läsare.
http://www.nattstad.se/katestipica?id=5556082
Förlåt om du inte gillar reklam !

2012-12-16 // 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<