Serie och julmust

Hej på er!
Ingen uppdatering idag har varit lite halv trött, imorse ville jag knappt öppna ögonen. Men var ute i stallet vid 11 ungefär och satt i cafet en stund innan jag och Helena gick ut och mocka hos hästisarna. La in nytt spån och la till henne ordentligt med hö! Fixade betfor och stog och snacka i cafet innan vi gick ut och fixade iordning dom för lite ridning. 
 
Skrittade typ 25 minuter och gjorde lite serpentin bågar och så. Travade sedan en bra stund. I både lättridning och nedsitting och hon var superfin! Skrittade lite igen, tog av översta täcket och fortsatte trava i nedsittning och la sedan in en liten galopp. Trodde hon skulle vara lika pigg som igår men de var hon inte. Hon var jättefin i galoppen också. :) Travade lite i andra varvet och la sedan in en liten galopp i de varvet också. Så ja, idag var hon duktig fina hästisen!
Fixade iordning henne och gav henne mat. Fördröjde tiden lite tills mamma kom och hämtade mig, så jag tvättade hennes lock till mathinkarna och betforhinken, haha ;)
 
Åkte hem vid 4 och hoppade in i duschen, sen kom mammas kompis hit och åt middag och så, så de va la mysigt :)
Själv kollar jag Pretty Little Liars nu, med julmust, helt okej ;) Men ja, inget mer att säga, ha en fortsatt bra kväll. Och just de, till dom som ska till GFRK imorn på Pay and Jump, Lycka till! :) Och hoppas ni kommer iväg så inte vädret stoppar er :/ 
 
Puss /E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<