Propp mätt

Hej på er!
Hjälpte inte att jag gick och la mig tidigt igår kväll.. Lika trött som vanligt. Gick upp en halv timma innan jag började, men hann i tid ändå. Började med att kolla på film på engelskan och sen en hemkunskaps lektion där min grupp gjorde chokladpudding! La bara upp lite grann i min skål men blev propp mätt ändå! Av inte alls mycket..
Ville inte bli proppmätt för de är risgrynsgröt och julmust i matsalen ;) men får la bara ta julmust.

Sen har jag en lektion kvar, idrott, får se vad vi ska göra där! Hem sen och se vad jag ska göra. Och ikväll väntas stallet och hoppning :D Gick ju bra sist med Carros hjälp, så ska tänka på vad hon sa! Så får vi se om de går lika bra ändå, även fast hon inte är där :)

Men nu är jag inne i matsalen och de blev inte julmust... Så får bli en clementine till lunch! Puss o hej!
/E





Var gärna med i dagens grymma tävling! :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-13 // 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<