Nyårsafton

Hej goingar!
Hoppas ni gillade 2012 inlägget jag gjorde igår. Idag har de hitills varit en slapp dag med Pretty Little Liars och soffläge. Ladda upp inför kvällen? Vi ska iaf iväg till en familj och dit kommer 4 familjer till, så vi blir alltså 6 familjer. De kommer vara 3 killar och 1 tjej i min ålder så de ska la bli sköjj får vi hoppas ;) 
Blir samma outfit som på julen, med den svarta klänningen och sen får jag se om jag ska ha platt eller naturligt lockigt hår :) 
 
Men just de, jag har faktiskt inte bara kollar PLL idag utan även slängt ihop en ny liten header :) Jag var så trött på den andra som egentligen bara skulle vara tillfällig.. Men eftersom de är så svårt att hitta någon som vill göra så fick den helt enkelt vara kvar.. Aja lite förändring blev de ju iaf, men snart vill jag ha en riktig förändring och en riktigt fin design och header, måste bara hitta någon snällis som vill göra en åt mig :) Om ni vet någon eller kan själva är de bara att slänga in en komentar ;)
Så ja, de har jag även gjort idag.
 
Vi får se hur mycket bloggen uppdateras idag, jag hoppas att jag kan slänga in några små inlägg iaf :)
Ni får ha en sista bra dag på 2012, så hörs vi nog både innan och efter 12 slaget! 
Puuuss / E
 
Juafton hos mormor och morfar
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<