Nödvändig åktur till stan?

Blev att vi åkte in till stan, men kolla aldrig på matchen! Åkte hem lite innan den börja. Gjorde inte så mycket, gick med Nellie när hon åt och så satt vi där ett tag, sen skulle hon träffa några andra och vi skulle dra hem igen, haha nödvändigt att åka in xD.
Så aa, tog tåget hem, träffa Anton (Julia och Matildas storebror) han kom hem från sin träning i Borås. Gick till City Gross och där hämtade Pierre oss. Så nu har vi precis ätit och ska hitta på något.

Jag hade tänkt fixa ett inlägg med lite bilder från sist jag fotade hästar, men klockan drog iväg igår kväll och jag orkade inte sätta mig med de klockan 12 igår kväll lixom.. Dessutom tar de så lång tid för bilderna att ladda.. Hade tänkt göra de till ett tidsinställt inlägg, men icke de. Har nämligen glömt att lägga upp dom bilderna ;)
Så ja, de får helt enkelt vänta tills jag kommer hem ;)

Men aja ska la vara lite social mot J&M nu.

Puss o haj!
/ E





» Carro

Var e tröjan ifrån? Snygg!!!!

Svar: Julklapp från Gina Tricot :)
olssonelin.blogg.se

2012-12-28 // 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<