New in

Började dagen med en bra skoldag, från 20 över 9 till 10 över 2. Helt okej sådär!
Gick hem och satte mig vid datorn och tömde min kamera på bilder och satte mig och redigerade dom. Började spara lite bilder på grejer till min önskelista också :)
Tänkte rensa mobilen på lite bilder också, får se om jag hinner de idag hade tänkt plugga lite till. Iaf så försökte jag ladda ner lite låtar för att använda till en film, till vem kan denna filmen vara? ;) Men de blev något konstigt så fick laddat ner ett program för att sedan kunna ladda ner låtarna, har funkat utan de förut, men men.
 
Kom sedan på att Spårhaga Häst och Ryttare har 50 % på allt i sin butik för dom ska lägga ner den där. Så jag och mamma åkte dit för att kika om vi hittade något. Och de gjorde vi allt. En blå HV Polo jacka, typ regn/vind jacka som jag tyckte va fin. Och ett par röda whitaker byxor. Kikade runt lite där men hittade inget mer :) Lite av allt hängde kvar på krokarna, tröjor, byxor, jackor, träns, pannband och aa de vanliga ;) 
 
Så ja, ska skicka in mitt SO arbete senast 23,59 idag haha. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer, blir nog soffläge ;) Ha en fin kväll!

/E

Blå HV Polo jacka med avtagbar luva :)
 
Röda Whitaker byxor 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<