Kläder hit och dit

Som jag tidigare sagt så letade jag klänning till julafton och nyår! Hittade en jag gillade på nätet, men nää, då fanns den inte kvar när vi skulle beställa den.. Sen hittade jag en ny, på nelly. Grymt fin, men ändå rätt enkel framtill med en fin rygg! Eftersom jag inte använder klänning ofta alls, vill jag hitta en jag trivs i ;) Men då hann inte den komma innan jul... Så jäkla typiskt...

Så igår var jag inne på Missäy och skulle kolla efter klänning! Hittade tre stycken jag valde mellan, men den finaste va en med ett band över axeln. Lite kortare framtill och längre bak, med lite detaljer på upptill! Och med ett fint halsband och armband till skulle de se rätt bra ut tror jag :)
Mamma skulle åka och kolla på de idag, så jag skulle lägga undan de igår tills idag. Men då går de naturligtvis inte att lägga undan... Vad vill dom där klänningarna mig egentligen??

Hoppas på att de finns kvar när mamma åker dit idag! :)
Och hoppas ni har haft lite lättare att hitta kläder som ni ska ha på er ;)

Kraaamis






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<