Kameraböcker i högsta hugg

Börjar avrunda dagen nu, och ska snart hoppa i säng med mobilen i handen som alltid ;) Jag hade somsagt kameran och lite böcker till den med mig förut, allt fattade jag inte, men lite, tar tid att lära sig.. Extra noggrant läste jag vilken kvalite man skulle ha inställt på bilderna, så den ändrade jag. Då minskas ju dock platsen för bilderna och jag kunde nu ta lite mindre bilder, gör iförsig ingenting, då jag inte kommer upp i så många bilder ändå (tror aldrig jag gjort de heller och då har jag ändå tagit många bilder). Jag tömmer kameran om jag varit ute och fotat för att redigera och så :) Fanns 3 kvaliteer som inte var så bra, där jag kunde ta upp till 9999 bilder haha. Men nu har jag den som rekomenderades, och kan sedan ändra och trixa när jag lärt mig lite mer :)
 
Sen läste jag om alla inställningar också, ska dock läsa dom igen då man (inte jag iaf) kommer ihåg all den texten om alla efter första gången. Sen var de massa konstiga texter, som jag tycker dom hade kunnat formulera bättre eller enklare ;) Satt iaf och gick igenom kameran och alla inställningar och ändrade lite och höll på. 
Var mörkt när jag kollade ut genom fönstret men gav de ändå ett försök att gå ut och knäppa några bilder, men dom åkte sedan bort på datorn, inget bra alls! 
 
Så ja, kom hem senare på kvällen och sen dess har jag inte gjort så mycket. 
Aja nu blir de sängen, dröm sött!
Puss / E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<