Julklapps panik

Måste bara börja med att säga förlåt för de dåliga inläggen idag.. Hade inget att skriva men var ändå sugen på att uppdatera ;)
Men nu till rubiken, julklapps panik.. Har typ 3 kvar att köpa. Och till en av personerna vill jag helst inte komma tom hänt.. Tänker så de knakar på vad jag kan köpa till henne, men har inte kommit på något än.. hmm. Vill inte heller köpa något som hon inte blir glad över lixom :/
Men tänkandet får fortsätta.
 
Lång dag men bra ändå måste jag säga. Så skönt de sista dagarna innan lov och elevens val, inga läxor eller prov (Y) Kollade lite på en innebandy match mellan killar i 9:an och lärarna en stund efter jag hade slutat och sen drog jag hem. Åkte och tog min sista spruta för någon grej, haha kommer aldrig ihåg vad den heter, bra där ;)
Och sen dess har jag bara varit hemma och tagit de lugnt. Kanske kommer ett inlägg senare.
 
Kram / E
 




» E

jätte fin blogg, :) Titta gärna in på vår ! :)

kram<3

Svar: Tack :) de ska jag :)
olssonelin.blogg.se

2012-12-12 // 15:00:20
» my

omg vilken fin blogg du har! hur länge har du bloggat? :D
http://www.nattstad.se/mykrave

Svar: åh tack, vad glad jag blir! :) Jag har bloggat i 3 månader exakt :))
olssonelin.blogg.se

2012-12-12 // 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<