Julafton är klart, Juldagen kvar

Hoppas ni har haft en lika lyckad jul som jag. Farmor och farfar var somsagt hemma hos oss och även pappas kusin. Fina julklappar, god mat, och gotti gott. Kunde inte blivit bättre. Fick en del av de sakerna jag önskade mig och lite till :) Och sen har jag ju en extra julafton imorn också, då ska vi hem till mormor och morfar med mina kusiners familj, jag tror vi skulle vara där vid 2 :) 
Så då blir de mer god mat, goda grejer och julklappar. Kände mig nöjd med vad jag gett bort iår också, idag blev alla glada och jag hoppas dom kommer bli de imorn också ;) Åh älskar julen!

Här kommer iaf sakerna jag fick idag :) :
* Hunter stövlar
* Moppe hjälm (ligger i den blåa kartongen)
* Stativ till kameran 
* Smink 
* Nagellack
* Extern hårddisk
* En fin liten pyamas 
* Strumpor 
* Halsband 
* Polkagrisar på morgon (haha)
 
Tack, tack, tack! 
Ha en bra juldag imorn också. Vi hörs imorn.
Puss o Kram / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<