Ingen fantasi..

Huvudet är typ helt tomt.. Har två inlägg på G och sen har jag inget annat jag vet jag kan skriva om, kul.. Dessutom är ett av inläggen typ ett sånt inlägg jag sett på andra bloggar så som claesons.blogg.se och sofijaarvidsson.devote.se , där man lägger upp minnesvärda bilder från 2012 som Sofija har gjort eller en samanfattning med bilder och text som Carro skall göra :) Tycker ni kan ta och kika in hos Carro ( www.claesons.blogg.se ) och kolla hennes fina blogg. Den samanfattningen av hennes år kommer nog bli bra tror jag, hon är duktig på att skriva osv! Hon skrev iaf att hon skulle ha med lite tävlingar och sånt, kanske kommer filmer? Då får ni ju se hur grym hon är! :) 
 
Jag tänkte iaf lägga upp bilder från året med en kort mening under, och ja, som ni säkert förstog hittade jag insperation från Carros blogg och Sofijas blogg (Sofija är min gamla medryttarponnys gamla ägare). Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om, så vi får hoppas att dom inte tycker jag är allt för mycket härmapa när jag inspereras av deras ideer.. ;) 
 
Idag har jag iaf varit och kollat på ett par andra ridstövlar, då dragkedjan dampa sönder på dom jag fick i julklapp.. Kolla på samma men den gjorde ont på insidan när man hade knäppt den :( Så jag fick med mig ett par andra hem istället :) Hade igentligen behövt en mellan storlek, för den ena var nästan för liten och den andra måste jag ha en sula i haha ;) Så hade behövt något däremellan lixom ;) 
 
Kramiiis på er / E
 




» Ida

Hahah har också skrivit flera sammanfattningsinlägg av 2012 ;)

2012-12-27 // 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<