I'm wearing the smile you gave me.

Sitter hemma hos farmor och farfar nu. Vi skulle äta här idag och så. Vaknade runt halv 11/11 idag. Log kvar en stund tills jag skulle ner och äta frukost, och sen fixade jag alla julklapparna jag bara lagt i soffan och på bordet i mitt rum dagen innan. Fixade iordning mig och sen drog vi iväg hit.
Jag tog med mig kameran för att sitta och kolla lite grejer med inställningar och saker hit och dit, så jag kan allt till våren. De är tänkt att jag och Carro ska ut och fota en del tillsammans, så de ska bli kul. :)

Imorgon skulle jag och mamma iväg och byta lite saker och så, så då går dagen till de. Fredag ska jag och kusinerna på bio (julklappen) och sedan stannar jag hos dom i helgen.
Carro behövde lite hjälp med Ninja, och tråkigt nog kan jag inte denna veckan när hon jobbade så mycket :( Ska kolla om hon behöver hjälp nästa vecka istället, så får jag åka och mysa lite med Ninnis. Tror hon har vila nu så mocka och pyssla om henne lite ;)

Men aa vad ska man mer säga? Snö har blivit till is och slask typ.. Lite snö ligger de allt kvar, men de är ju inte sån här go kramsnö precis ;)
Aja en vit jul fick vi iaf, huvudsaken?

Kram / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<