I hope you always find a reason to smile!

Ja, kan ni gissa vad som hänt idag? Jo, skola för omväxlingsskull ;) Chill dag idag också, gött!
Började kolla på en film på svenskan och fortsätter imorn på engelskan. Fick även känna på hur de är att sitta fast i ett klassrum, på riktigt... Haha under svenska lektionens bensträckare så gick inte alla ut samtidigt utan alla satt kvar i klassrummet och typ snacka och dampa.. Två tjejer gick ut och när dom sedan skulle komma in igen så fick vi inte upp dörren. 
Precis innan hade en svarta gummigrejen som satt på dörren för att bl.a dämpa ljudet åkt av, så vi hade fått trycka tillbaka den så gått de gick. Så den hade typ hakat upp sig i låset eller nått eftersom de inte gick att vrida på.. Bra som vi är då... hahah, lyckade.. 
Fick upp den tillslut iaf, tur de ;)
 
Väl hemma vid 10 över 2, fixade jag de sista på en julklapp. Klistra in och hålla på hit och dit med att klippa och mäta var inte de enklaste.. Men nu är allt klart, allt är på, alla detaljer, allt är exakt. Jag är allt lite påhittig när de gäller sånt, hihi. Nu ska jag bara sätta dit de runt om så är de helt färdigt :) Får se vad hon säger när hon öppnar de :) big pack.
Efter de valde jag ut lite mer kort för mamma till en av hennes julklappar medans dom var på något på Victors skola. Och kvällen avslutades med te och tv. 
Blir sängen lite tidigare idag så jag orkar dra mig upp imorn.. Idag var jag så trött att jag hade kunnat somna stående.. slängde bara på mig något och orkade inte sminka mig. Kanske behöver lite mer sömn, eller?? Är de verkligen nödvändigt, har aldrig provat att sova stående ju ;)
 
Godnatt på er /E
 




Sv: det är inte vi som har gjort designen tyvärr. Men om du vill nå oss ändå så kan du maila oss på [email protected] :) Kram

2012-12-13 // 07:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<