Hela Torslanda, jao

Hej goingar!
Förlåt för att jag knappt uppdaterat nått idag, men har haft fullt upp!
Började dagen med att jag skulle ta bussen klockan halv 10 till Nordstan. Där skulle dom jag hamnat med (2 från min klass och 2 jag kände) och de andra, vi var 12 stycken. Vi gick till statsmuseet och där hade vi 1 timma om 'Jordens undergång' med en rolig ledare typ ;)

Var hemma på skolan igen vid 10 över 12, gick in i matsalen och vända snabbt där efter och gick ut igen ;) Upp till bilden där jag satt med Flisan och målade med Akryl. Så påhittiga som vi är målade vi samma sak och skulle se vems som blev finast. Slutade lite tidigare. Gick hem fixade iordning mig, tog bussen med några ifrån konfan in mot Domkyrkan. Väl framme samlades vi i någon lokal med typ en kyrk uppbyggnad fast i husform, haha. Ett litet altare och stolar istället för bänkar osv ;) rätt mysig lokal.

Hade lite lekar, åt tacos, åt efterrätt, gjorde någon as rolig dans trodde jag skulle dö av skratt. Ja de va lixom typ en överaskning vem som skulle göra lekarna, nämligen de 4/5/6/7 (kommer inte ihåg hur många de va) som hade en klädnypa på sig. Alltså hade den som hade den innan satt den på någon annan som inte märkte de.
I slutet hade vi en liten gudstjänst med mest sång, och var hemma igen runt 9.
Rolig eftermiddag och kväll med alla konfirmander från Torslanda, så vi var många, mååånga! ;)

Och nu har jag krypt ner i sängen för att sova ut tills Imorn då de väntas 'Månads peng' klockan halv 10 i skolan. Och efter lunch ' Foto redigering ' :)
Dröm sött! / E

<--- Min -------- Flisans --->






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<