Hejsan hoppsan

Hej!
Bra dag idag. Valde bl.a. ämnen och fördjupningar i elevens val. En av de jag valde va 'fotoredigering' så jag hoppas jag får de nu. Man kommer använda sig av programet 'GIMP' kan inget om de så hoppas på att lära mig. Finns nerladdat på min dator, och vill lära mig att fixa headrar (stav) och sånt :)
Gick iaf i skolan till 20 i 4, Annie och Emma hängde med hem och vi fixade vårat engelska projekt. Man ska göra ett nyhets program.. Så ja, för att göra de lite roligare la vi till bloopers (stavning) i slutet.
Dom drog hem vid 7 och då fixade jag de sista övergångarna och småpill.
Efter de plockade jag iordning lite på rummet då de låg saker lite här och där ;)

Sen blev de tv och ligger just nu i soffan och kollar. Senare blir de att hoppa i säng.
Sovmorgon imorgon, så jäkla gött!! Vår spanskalärare var borta Imorn och dom som skulle göra omprov fick gå dit ändå. Men inte vi andra :D så börjar 20 över 10!!!

Väldigt intressant inlägg, eller inte. Hade inte så mycket att skriva om.. Hörs Imorn!
/E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<