Dålig bloggning...

Förlåt för dålig uppdatering. Igår efter att jag slutat (och fått loooov :D) åkte jag med en kompis till Frölunda Torg och så var vi där ett tag för hon skulle handla de sista julklapparna. Och efter de hann jag inte blogga.. Skulle hem till en kompis på kvällen och innan de fick jag slängt i mig lite mat och så. Blev att jag sov där under natten med en annan också. 
Vaknade runt halv 11 och sen dess har jag bara chillat. Åt frukost vid halv 12/12 och drog hem vid 2 typ.
 
Så nu sitter jag här och ska ta tag i mitt rum.. Har inte blivit något av de dom andra gångerna jag sagt de, bara hängt in kläder typ ;) Så ja nu ska de bli fint fint. Sen väntas Pretty Little Liars. 
Och så är de bara imorgon kvar och sen är de jul, jippi ;) På själva julafton iår är vi med farmor och farfar medans kusinerna är med sin morfar. Och sen på juldagen är min familj, kusinernas familj och min mormor och morfar (de blir famor och farfar för kusinerna) tillsammans. Så jag får alltså fira jul 2 dagar varje år med hela min släkt. Blev dock lite krongligt att skriva de där med släkten haha, lättare att säga en att skriva ;) 
 
Men ska försöka slänga in ett inlägg senare ikväll. Ha de!
Puss /E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<