Dagen fick ett bra slut

Efter att jag varit i stan åkte jag till stallet med Emma och fixade lite med Peppe och Sebbe medans dom mocka. Fotade deras hoppträning, och dom hade typ höjdhoppning. Hindrena blir högre och högre och så fick man så mycket poäng som hindrets höjd och avdrag på hindrets höjd om man vägra eller sprang förbi ;) 
Sen kom världens bästa Carro, och hade med sig ett hv polo iphoneskal till mig :D Finns de någon snällare? 
Mockade hos Ninnis sen, och gick och kollade på häst hoppgruppen med Carro och Maria medans vi väntade på Marias mamma. :)
Sen åkte vi hem. 
 
Om exakt en vecka är de julafton också, yeeey :D Ge bort presenter, få presenter, mys, god mat, släkt, och att alla är tillsammans <3 Sen hade de ju varit ännu bättre om våran kära snö hade kommit tillbaka och gjort oss lite glada såhär till jul.. Verkar som den har något emot just den där dagen 'Julafton', får hoppas att den släpper de detta året och kommer tillbaka till oss ;)
 
Imorn blir de elevens val, vet dock inte när jag slutar... Sen på eftermiddagen och kvällen är de konfa avslutning inne i stan. Med alla konfirmander i Torslanda, med julbord och typ lite skojj och sånt. Mer om de imorgon efteråt :) 
Ni ska få lite bilder från idag i detta inlägget också, dröm sött!
 

/ E

 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<