Dagar som dessa är bra, chill

Kvällsinlägg va de ja.. Kul att inte ha uppdaterat er på hela dagen, nää inte precis! Helt tvärt emot, och jag kan inte säga att jag inte haft tid, utan de var baa min mobil som varit lite efterbliven under dagen till och från... Så ni får skylla på den!

Började dagen med att gå haltandes till skolan.. De är inte bra att gå i nya skor en hel dag i stan kan jag säga. Då får man något som kallas skoskav som ni säkert hört talas om ;)
Blev att sätta på sig ett par andra lite mjukare skor. Halta till skolan, så jäkla ont gjorde de va. Drog av mig skorna så fort jag kom till skolan, och dom fick ta plats i skåpet resten av dagen!
Sen hade jag 'Månads peng' där de inte kändes som vi gjorde någon nytta alls, haha. Gjorde ett diagram på hur mycket pengar som går åt till tjejer i olika åldrar varje månad, jättekul...

En timmas rast och sen lunch och de var Bl.a här min mobil var cp. Efter lunchen var de dags för 'Fotoredigering' som var helt okej. Lärde oss lite om programmet 'GIMP'. Efter de va de slut vid typ kvart över 2.
Drog hem och satte mig och kollade avsnitt av ' Pretty Little Liars '. Och på kvällen senare åkte granen in och blev fin med lampor och glitter och allt :)

Imorn väntas Naturhistoriska hela dagen, och sedan stallet. Lämna en julklapp där och sedan hoppträning på Jolie :D Maria ville fota också, så hoppas på så bra resultat som möjligt. Jag vet ju själv hur de är att fota där inne...
Men jaja, dags att nana!

Puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<