Chillar förfullt

Hej på er
Jag gör verkligen ingenting. Vaknade vid halv 11 av att mamma väckte mig. Gick ner, åt frukost, gick upp la mig i soffan och kollade på Pretty Little Liars. Har kommit in på säsång 2 nu, och man kan verkligen inte sluta kolla ;) De händer grejer hela tiden och man ( jag iaf ) tröttnar inte. Trodde starten, eller de första avsnitten skulle vara ni vet såhär tråkiga, lugna, komma in i de typ.. Men de var de verkligen inte, hände en grej efter max 5 minuter i första avsnittet som sedan gör hela serien typ, med följder och annat hit och dit. Jag rekomenderar denna serien kan jag säga ;) 
Jag tycker den är bra, ni kanske inte tycker de, men de är värt att klicka sig in på swefilmer och se vad man tycker :) 
 
Nåja, tillbaka till att jag inte har gjort något idag förutom att fixat hos min lille kaninis och kollat på PLL. Och nu sitter ligger jag här i soffan med datorn i knät och skriver till er. Igår kom den där "älskade" huvudvärken och hälsade på mig på kvällen.. Den är ju inte välkommen ;( Aja, de var nog bara för at jag var trött. Trodde jag hade sovt bort den efter ca 10 timmars sömn, men icke de. Eller jo lite, men jag känner fortfarande av den lite. Tills imorn får den ha gått över för då är de ju julafton hihi, kul kul :) 
Och ikväll är de uppesittarkväll :)
 
Jag såg även en film igår på youtube som jag tänkte lägga upp här om en stund. Värt att trycka på play kan jag bara säga!! 
 
Hörs, kramiiis / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<