Betyg sättning

Dagen har varit helt okej, dock har tankarna snurrat.. Men utanför huvudet har de varit bra.

Började ju då dagen med att försova mig.. Men kom iväg till skolan iaf och har haft en väldigt chill dag. Började med att kolla på redivisningar i Engelskan. Sedan håltimma och sen på NO skulle alla få reda på sitt betyg i Matte och NO då vi har samma lärare i dom två ämnena (bästa läraren)!!
Jag har i Matte ett 'C', han tyckte jag hade blivit bättre! Så de va kul, gillar ju matte! :)
I NO fick jag i Biologi ett 'C' och i Fysik också ett 'C'.
Och på min senaste Labbrapport jag lämnade in, fick jag nu reda på att jag fick ett 'A' :D! Glad tjej!

Sedan lunch och sen SO och spanska kvar!
Drog hem och fixade en grej med en Slöjd dokumentation och sen hem till en kompis. Kollade film och åt där.
Var hemma sen hela kvällen och har inte gjort något! Bara tagit de lugnt och smsat lite! :)
Men nu är de dags att sova för min del. Godnatt på er.

Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<