Bästa skolstarten på länge

Hej på er!
Har precis krupit ner i sängen efter att kommit hem efter kyrkan och fika vid kvart i 10. Så idag blev de en kyrka i Gunilse med julsång istället för den vanliga!
Så ja, har ju redan dratt vad som har hänt idag. Vad kan jag mer skriva lixom.. Lite bloggtorka igen... Förslag? :)

Imorn får jag mig en sovmorgon även fast de är skoldag. Engelskan som är förta lektionen, har vi ingen! Läraren sa bara att vi kunde va lediga från den (Y) Och sen har ju min spanskagrupp och personer i den från min klass, eller aa de är bara personer från min klass i just denna gruppen ;) alltid håltimma efter engelskan. Medans alla andra 8:or har språk, haha!
Så ja håltimma där då och börjar alltså dagen 20 i 11. Så hiiiiimla göööööött!!! :D
Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, får se vad som händer! Kanske åker iväg till stallet och fotar hoppspecialen med ponnysar :)
Har velat göra de ett tag men har inte haft tid :( får se om de blir så kanske :)
Men vi hörs Imorn igen, dröm sött!

/ E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<