Att göra någon annan glad, kan vara bland de bästa som finns

Hej på er!
Kom hem från stallet för ett tag sen. Hade Jolie idag också, och vi hade samma sak som dom som hoppa i måndags. Alltså en bana där hindrerna blir högre och högre. Våran bana låg första hindret på 50 och sista på 1 meter. Och om man klara allt fick man hoppa 1.10. Dock fick bara en göra de :P
Jolie var duktig och de gick bra tills vi skulle hoppa banan, eller de gick inte dåligt men hon blev väldigt pigg helt plötsligt och hade gått lugnt och fint hela tiden annars. Men iaf hon blev pigg men hoppade ändå av bra på 1:an oh 2:an sen 3:an kom vi in lite nära på. 
4:an försökte jag vara så mjuk i handen jag kunde som Carro sa till mig, btw hon var där, glad Elin ;) Där gick de också rätt bra och sen 5:an kom vi också rätt bra på och jag trixade inget i handen utan försökte fortfarande vara mjuk. Dock rev hon med bakbenen. Men aja, de är träning, 4:de gången jag rider henne, och får nya tips så de blir bättre vilket jag är jätteglad över! :)
Carro fick även sin present som var ett IPhone skal med henne och Ninja på :) Verkade som hon blev glad för de, tur de ;) Älskar att göra andra personer glada, de är alltid kul att se ett stort leende på andras läppar :) Och detta var de minsta jag kunde göra för Carro efter att hon hjälpt mig, varit världens snällaste, och funnits där! :)
 
Och under dagen har jag då varit på Universeum istället för Naturhistoriska, åkte med dom andra istället ;) roligare att vara där om man nu ska iväg till nått av ställerna. 
Slutade 1 så de var chill. 
 
Nu blir de rostad macka, oboy och Pretty Little Liars, bra kväll! Och bilder från idag kommer i detta inlägget också :) Ha en bra kväll!
Kramiiiiis / E
 
Bilderna är fotade av någon av Carro, Maria eller Sara ;)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<