2012

2012 och gått i rasande fart, kan verkligen inte förstå att imorgon blir de 2013..
Under 2012 har jag fått stött på både framgångar och motgångar. Motgångar som jag har kunnat kämpa mig igenom men även ordentliga motgångar där kinderna varit helt täckta av tårar och jag velat ge upp allt...
Lärt känna nya personer, haft roliga och helt galna stunder men även ledsna stunder.
 
Detta året har verkligen varit riktigt kul vid alla bra stunder, att få göra de man älskar och att vara med personer man trivs med. Tävlingar, stallet, havet, ute, sjöis, och på alla ställen jag varit detta året med människor som betyder något och jag trivs med, har varit helt perfekt!
Allt nytt jag lärt mig, allt jag lyckats klara av och den stöttningen från personer jag har fått betyder jättemycket. Jag hade verkligen velat leva om detta året på nytt och få uppleva alla bra stunder igen med alla mina underbara vänner.
 
2012 hade en början och ett slut, och de har även liv.
Förutom alla bra stunder har jag fått uppleva motgångar, motgångar som kommer sitta kvar i mig resten av livet.. Varje början har ett slut, även om man inte vill tro att de är sant när man tyvärr kommer fram till slutet, vare sig man är ung eller gammal.
Att se eller få veta att någon man älskar så himla mycket har lämnat oss går inte att föreställa sig.. Blev helt tom, kinderna var helt blöta och paniken satt i magen.. 
Ett farväl hade betytt så fruktansvärt mycket, en sista blick, en sista puss på mulen och en sista stund med världens finaste! 
 
2012 är ett år att minnas, nu välkomnar vi snart 2013!
Nytt år, nya utmaningar, nya tag!
 
 
Den 26 september åkte Carolien tillbaka till sin ägare... <3
 
 
Den 2 november, fick vi beskedet att hon inte fanns mer... 5 år gammal, vila i frid Lillan <3
 
 
Jag var för första gången med Caroline ute på en tävling <3
 
 
Sjöstjärnans ridläger, och min älskade Fine <3
 
 
Min lilla prins fyllde 1 år <3
 
 
Första dagen i Spanien 
 
 
Den 24 juni åkte mitt fina hjärta till sitt nya stall.. <3
 
 
Kvällar 
 
 
Uteritter <3
 
 
Midsommar, bild på när bästa mamma står och pratar <3
 
 
Första gången jag red fina Ninja <3
 
 
Grebbestad med släkten, på bild: jag, världens bästa Julia, Matilda, Anton, Moster och Mormor <3
 
 
Bästa Tuva <3
 
 
Haft en del skoj i skolan också ;)

Tack för 2012 min underbara familj och släkt!
Tack för alla bra stunder min vänner!
Och sen måste jag tacka Caroline för detta året, för att du hjälpt mig, lärt mig nya grejer, funnits där, och för att jag har fått följa med er! Guld värt!


 
 
 
 
 




Deta inlägget var riktigt roligt att läsa och vilket roligt menjobbigt år du har haft!!<3

2012-12-31 // 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<